Każdy wystawca rejestrujący się na wydarzenie, po wypełnieniu formularza otrzymuje FV Vat. W określonym przez organizatora czasie dostaje dostęp do platformy Meeting 15 z widokiem na wszystkich planistów oraz kalendarzem spotkań. Po zalogowaniu do Meeting 15 wystawca posiada już kalendarzu 8 spotkań i jest zobowiązany umówić jeszcze 4 spotkania.
Przed rozpoczęciem wydarzenia każdy wystawca ma dostęp do swojej indywidualnej listy 12 spotkań B2B, w których jest zobowiązany uczestniczyć zgodnie z harmonogramem wydarzenia i wyświetlanym na ekranie zegarem, który odmierza kolejne rundy.
Każde spotkanie trwa 15 minut.
Po zakończeniu spotkań obowiązkowych odbywa się runda wolna (otwarta), w czasie której spotkania aranżuje się samodzielnie, bez określonego limitu czasu na rozmowę.
Koszt udziału: 2750 zł netto
Każda firma biorąca udział w wydarzeniu otrzymuje:
*Ceny specjalne na noclegi dla uczestników, którzy będą sami dokonywać rezerwacji.
Hasło: Meeting Planner
GOLDEN TULIP WARSAW CENTRE****
CAMPANILE:
PREMIERE CLASSE
Parking w cenie:
8,00PLN/ godzina/autoNajbliższej edycji wydarzenia